Managementul imobilelor este un exemplu de afacere care s-a dezvoltat extraordinar în ultimii ani. Din ce în ce mai mulți români investesc în imobile de închiriat, în plus, sunt și mai multe clădiri multifamiliale care nu sunt supuse managementului cooperativ. Deci cererea pentru astfel de servicii este uriașă și nu se va schimba timp de mulți ani.

Dacă te afli printre cei care doresc să opteze pentru serviciile oferite de o firmă de administrare a imobilelor, te aștepți de obicei la servicii complete și dorești să delegi toate obligațiile legate direct sau indirect de imobile.

Serviciile de management furnizate ca parte a externalizării permit reducerea maximă a implicării chiriașilor, dar și efectuarea reparațiilor necesare sau contabilizarea bugetului comun.

Care sunt cele mai populare servicii oferite de o firmă de administrarea imobilelor?

Când vine vorba de cele mai populare servicii oferite de o firmă de administrare imobiliară, aici pot fi menționate următoarele:

  • colectarea chiriilor de la chiriași,
  • gestionarea cheltuielilor pentru întreținerea părților comune ale imobilelor,
  • negocierea contractelor cu contractorii, de exemplu, echipele de renovare,
  • reacționează la raportarea defecțiunilor,
  • rezolvarea problemelor rezidenților,
  • întreținerea corespunzătoare a imobilelor, inclusiv a zonelor verzi, parcări, instalații etc.,
  • elaborarea planurilor de investiții.

Domeniul de activitate al administratorului de proprietate poate fi practic orice și convenit individual cu clientul și apoi specificat în mod precis în contract.

Dacă te întrebi cât costă serviciile de administrație și care sunt criteriile care sunt luate în calcul la administrarea unor imobile și a unei asociații de proprietari, merită să citești în continuare.

Ce trebuie să cunoști despre firma de administrare imobile și asociațiile de proprietari?

O firmă de administrare a imobilelor este responsabilă cu gestionarea proprietății, mai exact face totul pentru bunăstarea proprietarilor și a proprietăților în sine.

O astfel de firmă, așa cum este Gorand, are experiența necesară pentru a gestiona orice tip de proprietăți, ținând cont de toate nevoile specifice.

Serviciul de management al proprietății se adresează proprietarilor de imobile comerciale( inclusiv birouri, spații comerciale, depozite sau spații comerciale) și comunităților de locuințe, oferind acestora diferite tipuri de abonamente și prețuri, în funcție de mărimea și complexitatea proiectelor.

Care sunt criteriile care contează când se stabilesc costurile administrării?

Printre cele mai importante criterii care se iau în calcul pentru administrarea imobilelor se numără: numărul de imobile, bugetul sau perioada contractuală. Mai exact, o firmă precum Gorand poate personaliza fiecare contract în parte, încadrându-se într-un buget specificat. Ceea ce va conta cel mai mult este mărimea clădirii și numărul de apartamente sau tipul exact de servicii pe care le dorești.

Dacă te întrebi ce tipuri de abonamente sau prețuri sunt oferite de firma de administrare imobile Gorand, merită menționate pachetele Basic, Silver și Gold.

Ceea ce este comun celor trei tipuri de abonamente sunt următoarele servicii:

  • accesul la platforma online
  • administrarea financiară a imobilelor
  • serviciile contabile
  • casieria asociației de proprietari.

Printre alte servicii oferite, incluse în pachetele Silver și Gold, se pot menționa:

  • servicii administrative imobile
  • administrarea tehnică
  • cenzorat asociație de proprietari

În ceea ce privește prețurile, acestea diferă în funcție de numărul de apartamente, începând de la 9.99 lei dacă sunt mai mult de 100 de apartamente și ajungând până la 28.99 lei dacă există se va încheia un contract pentru un număr de apartamente mai mic de 25.

Dacă te interesează acest tip de servicii, atunci este esențial să știi că o firmă precum Gorand pune accentul pe seriozitate, corectitudine și transparență. De asemenea, pune la dispoziția clienților un sistem informatic de ultimă generație, ceea ce face ca totul să fie finalizat cât mai rapid. Serviciile oferite, într-un spectru larg de activități, acoperă tot ceea ce poate apărea atunci când vine vorba despre administrarea unor imobile.

Firma de administrare imobile Gorand este creată de oameni profesioniști, dedicați și cu experiență, echipa fiind capabilă să ofere întotdeauna cele mai bune soluții, indiferent de situația apărută.